Yuuki Makoto(寻找走失队友版)

诶嘿嘿,大家好……我……我是trickstar的游木真,透过镜头就是我的世界哦~

Audivi Otokari-kun hodie ad Sinas redisse, tu non iocaris, iure? Surgens autem mane sarcinas portavit et discessit. Sed unusquisque laborat et spatium linguarum exterarum plenum est an quia superior administratio omnes requirit linguam alienam discere ac deinde internationalem ire? Quid agam... Valde bene exteras nescio, et mirum est cum linguis exteris loquor. Si copiose Latine loqui possum sicut Suou-kun, poterone alias linguas discere? In hoc casu, tempus age ad ludos nocturnos, et cogita modo cum Anglis primum experimentum agere.

译文:

听说乙狩君今天回国了,应该没有开玩笑吧?早上起来的时候他就背着行李走了。不过大家都是携手空间布满了外语,是不是上层要求大家学习一门外语,然后走向国际化?怎么办……我不是很懂外语,说外语的时候也好奇怪。要是可以和朱樱君那样流利地说出英语,那我是不是才能学会其他的语种呢?既然这样,晚上再抽出来时间玩游戏,先想办法应对英语考试的事情吧。


评论(6)

热度(44)

  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据